Mετάβαση στο κυρίως περιεχόμενο
  • Περιγραφή Σεμιναρίου:

    Η διαχείριση συγκρούσεων είναι απαραίτητη ικανότητα, που ζητείται σε πολλά διαφορετικά πλαίσια της καθημερινής μας ζωής, και προσόν σε επαγγελματικό επίπεδο. Στο πρόγραμμα θα αναπτυχθεί η έννοια και τα χαρακτηριστικά των ανθρωπίνων σχέσεων στο εργασιακό περιβάλλον. Περαιτέρω, θα γίνει εισαγωγή στην έννοια του κλίματος συμπεριφοράς και θα παρουσιαστούν παράγοντες που επηρεάζουν τη δημιουργία ενδοεπιχειρησιακού κλίματος στις επιχειρήσεις. Στη συνέχεια, θα γίνει περιγραφή στην επιστήμη της διοίκησης προσωπικού και στις λειτουργίες που αναλαμβάνει προκειμένου να επιτευχθούν αφενός οι στόχοι της επιχείρησης και αφετέρου να καλλιεργηθούν κίνητρα και ευκαιρίες ανάπτυξης απέναντι στο ανθρώπινο δυναμικό. Ειδικότερα, θα αναπτυχθούν διαδικασίες που υιοθετεί μια επιχείρηση για την πρόσληψη εξειδικευμένου και έμπειρου ανθρώπινου δυναμικού. Εν συνεχεία, θα αναλυθούν άλλες λειτουργίες όπως, εκπαίδευση, αξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού, συστήματα αμοιβών που υιοθετούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις και τέλος θέματα που έχουν να κάνουν με την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων.

Μοιραστείτε το:
Μοιραστείτε το:

Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας

Αποδέχομαι την Πολιτική Απορρήτου
Παρόμοια σεμινάρια

Σχετικά Σεμινάρια

Σεμινάρια Τεχνικού ασφαλείας – Επιμόρφωση εργοδοτών και εργαζομένων

Διαχείριση Συγκρούσεων στο Εργασιακό Περιβάλλον