Mετάβαση στο κυρίως περιεχόμενο
  • Σε αυτό το σεμινάριο θα μάθετε:

    Η/Ο γραμματέας είναι ο πρώτος άνθρωπος με τον οποίο επικοινωνεί και αλληλεπιδρά ο πελάτης, είτε τηλεφωνικά είτε με την είσοδό του στην εταιρεία. Είναι, λοιπόν ο σημαντικότερος σύνδεσμος μεταξύ πελάτη και εταιρείας, και η πρώτη θετική εντύπωση που αποκομίζει ο πελάτης.

    Ο εκπαιδευτικός στόχος του σεμιναρίου είναι να αναδείξει και να τονώσει τις απαραίτητες δεξιότητες, που θα πρέπει να έχει η/ο γραμματέας, όπως η ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών, η ευγένεια και διακριτικότητα στην αποτελεσματική επικοινωνία, η εμπιστευτικότητα διαχείρισης ευαίσθητων πληροφοριών, η αυστηρή τήρηση προθεσμιών και η ικανότητα απόδοσης με ελάχιστη επίβλεψη.

Μοιραστείτε το:
Έναρξη νέου τμήματος:
Εισηγήτρια:
Παγώνα Δήμητρα
Διάρκεια σεμιναρίου:
30 (διδακτικές) ώρες
Κόστος σεμιναρίου:
έκπτωση 40% για εγγραφές Ιουνίου.
Τόπος διεξαγωγής σεμιναρίου:
Σόλωνος 108, Αθήνα, 10681
Μοιραστείτε το:

Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας

Αποδέχομαι την Πολιτική Απορρήτου
Παρόμοια σεμινάρια

Σχετικά Σεμινάρια

Σεμινάρια Τεχνικού ασφαλείας – Επιμόρφωση εργοδοτών και εργαζομένων

Διαχείριση Συγκρούσεων στο Εργασιακό Περιβάλλον